2010-04-27
 12:52:47

Volvo var god dröj;)

Jag har funderat lite...:rolleyes:
Undra om man kan ringa in till jobbet och säga: -Kan tyvärr inte komma idag, tänkte blogga i stället!!
Jag tror inte att det hade varit så uppskattat...eller vad tror ni?
Det har varit full fart på oss senaste veckan men en uppdatering får komma senare.

Ha det gott så länge.
Kram från Volvo-trälen;)


Carina

gumman, om du visste hur mycket kläder jag har som är för små - som inte är använda ngn gång. Det är dom jag vill komma i :love:



♥`·.¸.·´. KRAM .`·.¸.·´ ♥



PUBLICERAT: 2010-04-27, 13:27:42 | URL: http://elladora.blogg.se/
Pia

Hahahahaa, jaa man önska man hade kunnat säga så lr ha ngt annan ursäkt...



Ser fram emot en uppdatering senare för det kommer väl en... :rolleyes:



Tror du jag lagar mat varje dag, nänänäääää...

Kyc´klingen och sallade gjorde jag allt i söndags.. Annars hinner man ju inte med allt som skas bara göras om man ska laga mat varje dag...

Enkel mat det gillar vi, öppna keso burken och splatsch på tallriken och färdigt! :love:



PUBLICERAT: 2010-04-27, 14:23:04 | URL: http://sugarwitch.blogg.se/



« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P