2010-06-04
 22:10:07

Polenresan

Vilken resa...!!! VILKA HUNDAR...!! Jag är fortfarande lyrisk och det kommer dröja innan jag har smält alltihop:)

Vi startade vår resa med att skåla i Pommac.


Sen blev det ca 110 tuffa mil ner mot Polen.

Det gick inte att missa gränsen Tyskland/Polen...
Så fort vi åkt över gränsen blev vägen en tvättbräda och så fortsatte det i ca 7 mil. Jag ska aldrig mer klaga på svenska vägar. Det där, det var det värsta jag har varit med om.
Ska ni bila till Wroclaw...glöm inte njurbältet kära läsare!

Hannahs Rebus var först ut på plan. Enda svensk/danske hunden på Lördagen.
Harry, Hannah och Rebus laddar.

Rebus uppe i ringen.

På söndagen var det Tiger´s tur och här synar han domaren uppifrån och ner;-)

Hasse och Tiger.

Här kommer lite blandat ögongodis.
Lägg märke till hur man ställer hundarna. Nos mot nos!! Det var riktig mördarstämning i ringarna emellanåt. Creepy:bigeyes:



En av 3 svenska tikar som kom ända till final. Bippa con tilia.



I finalringen...
Den otecknade blev bästa hane...fortfarande en gåta hur det gick till.

Atiboxvinnaren blev en tigrerad tik från Portugal. Tog tyvärr ingen bild...satt bara och dreglade:)
Jag har varit hemma i flera dagar nu men mitt huvud är fortfarande i Polen. Jag tror att jag är besatt!!

I dag var bästaste Soda här på besök och tjejerna fick busa:)



Svärfar bjöd på pausunderhållning. Mycket populärt:)

Tack å hej för denna gång!


Pia

Jag gillar boxrar med svans och öra, ser mkt snällare ut då med... :blush: Men så är det med alla kuperade..

Det där såg rent av farligt ut när de ställer de nos mot nos, det gäller att hålla i när åskan går, ingen lätt dammvippa kan ställe ut hundar där inte..



Vad roligt de två bubbel tjejerna verkar ha! Riktig brottningsmatch! :-d



Får ta en vovve träff så fort tid finnes, kul var det att få surra med dig en stund igår innan en hungrig sambo kom emellan! :rolleyes:



Hoppas du inte stannar i polen lika länge som i Lerum, tjingeling.. :cool:



PUBLICERAT: 2010-06-06, 23:20:33 | URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Carina

Sikken resa ni fick - intressant att dom ställer hundarna nos mot nos - dock kanske inte så bra eller?



Kommer ni på midsommar? Det är ju inte så långt kvar - måste valla in vilka som tänkt dyka upp :-P



Kom gärna och hälsa på någon dag! :love:



PUBLICERAT: 2010-06-07, 09:47:47 | URL: http://elladora.blogg.se/
Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!



PUBLICERAT: 2011-07-19, 23:28:59 | URL: http://smsalåna.nu



« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P