2010-05-22
 21:08:27

Kursavslutning och lite annat...

I söndags hade vi kursavslutning på gmbk och aldrig har väl Loka varit i bättre form. Hon var så DUKTIG!!
Vi fick ett diplom och jag tror nog att vi hade fått diplom även om det hade gått åt skogen men det här kunde jag ta emot med gott samvete:)

Det var det här vi testades på:

Som avslut på dagen blev det en tur ut till Viktors föräldrar där Loka och Soda fick busa loss i Alingsås´ djupaste skogar. I två timmar var vi ute helt utan att gå vilse;-)

I onsdags var vi på gmbk igen för att tacka av våra kursledare och då passade jag även på att vara med på "öppna träningens" platsliggning.
Det var riktigt varmt och kvavt så det blev bara en liten stunds träning innan. Loka var inte på topp, helt slut av den plötsliga värmen, däremot var det ju riktigt bra väder för en lyckad platsliggning:thumbup:

I dag har vi varit i mina gamla hemtrakter (Bergsjön) och traskat. Kameran var med:)
"Hänger du med i uppförsbackarna matte?"

Underbara skog!


Här jobbas det vill jag lova.

En stig med många vätskekontroller.


Nu är mitt mål i sikte.

Den "Blå Lagunen":)

Årets första kärringdopp.


Trött liten Loka på balkongen.


Nu är det dags att packa lite stuff inför utställningen i morgon. Håll tummen för oss då:)

Hej svejs!


Pia

Det testet har ju gått kalas bra för er! Stort grattis! :thumbup:



Härliga blder du tagit, man kan ju inte tro att det är så fint i Bergsjön imed dess rykte!

Kärringdopp, hahahaa.. Jag hade viljat se dig knata i där.. Undra vad det hade varit för dopp! ;-P



Kul att se att man inte är ensam om att aktivera slut på sin hund! :love:



Tack för de fina komentarerna om Gbg varvet i min blogg!

Kram



PUBLICERAT: 2010-05-22, 22:45:55 | URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Lotta på Bråkmakargatan 5 =)

Gud vad Loka ser vuxen ut nu, stora tjejen ju! :-)



Grattis till resultatet o lycka till på utställningen!



Kramkram



PUBLICERAT: 2010-05-23, 00:46:51 | URL: http://www.langangens.se
Carina

Jätteroligt att det gick så bra och fina resultat fick ni! :thumbup:



Lycka till på utställningen - tror minsann det kommer att gå glimrande med en så vacker vovva som Loka blivit :love:



Hälsa gärna på någon gång när ni har vägarna förbi, kaffe finns det alltid! ;-)



KRAM



PUBLICERAT: 2010-05-23, 09:21:16 | URL: http://elladora.blogg.se/
Pia

Hahahhahaaa och så kallar du Lokas dopp för kärring variat, hon rusade ju i om man jämför med dig.. ;-P



PUBLICERAT: 2010-05-23, 20:45:45 | URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Carina

sv:



Jotack, jag vet - dampkärringen har redan stått med trynet ner i jorden och mumsat hönsbajs! :bigeyes:



PUBLICERAT: 2010-05-23, 21:50:05 | URL: http://elladora.blogg.se/



« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P