2010-04-21
 23:38:24

Nya prövningar...nya tag

Nu får jag gå tillbaka lite i tiden igen...:)
I måndags träffade jag Hannah och Elin med alla sina hundar på Boxerklubben för lite träning.
I mitt huvud var jag helt förberedd på att detta skulle vara en utmaning MEN att Loka helt plötsligt skulle befinna sig på en annan planet var jag inte riktigt med på:mad:
Jag fick ingen kontakt hur jag än försökte och efter att ha blivit irriterad både en och två gånger så gav jag upp.
I stället ägnade vi lite tid med få våra ädla springare att posera framför Hannahs kamera och jag tror att hon lyckades få till ett gäng bra bilder (ska se om jag får knycka några från henne).
Efter allt detta var Loka på väg tillbaka från planeten Pluto igen och jag hade blivit en insikt rikare...
Sänk ribban med utimat störning!

I dag på förmiddagen har vi spårat. Inget att skryta om direkt. Det blir till att göra om göra rätt...en annan dag:bigeyes:
Det jag i stället kan skryta om är läxträningen som vi ägnade oss åt under tiden spåret gottade sig/blåste bort:thumbup: Riktigt nöjd var jag! 

I eftermiddags var vi på gmbk. Det var teori den här gången och det var en veterinär som höll föredrag om Sommarens faror.
Det var mycket nyttigheter man fick reda på och hur man ska göra när hunden råkar ut för diverse olyckligheter.
Lite uppskrämd blev men oxå. Inte nog med att det finns fästingar och ormar att akta sig för, nu är jag rädd för sniglar, paddor, vindruvor, och trattkantareller oxå:-O
Ja ni förstår...lika bra att låsa in sig och slänga ut nycklarna från balkongen;)

Nu är det sängen som gäller.
Sov sött:)


Hannah

självklart får du ta bilder =)



PUBLICERAT: 2010-04-22, 07:17:53 | URL: http://www.boxillas.se
Pia

Sniglar och trattkantareller! Vad är det med dom?



Loka toka kan väl inte vara på topp jämnt heller, efter motgång komer framgång! :-d



PUBLICERAT: 2010-04-22, 08:40:11 | URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Carina

Jo, det finns ju en hel del som våra älskade vovvar inte tål. Zita fick ju någon slags reaktion första sommaren, hon var väl en liten palt på 13 veckor eller nått... hon spydde som en gris iallafall, och vi tror att hon antingen slickat på en padda, ätit en groda eller ätit granbarr... troligtvis det senare för kaskaderna som kom upp var grööööna! :bigeyes:



Som tur är så är det numera bara hästskit som är den stooora gooooa saken att äta... :thumbup:



Kramis på sig!



PUBLICERAT: 2010-04-22, 12:09:38 | URL: http://elladora.blogg.se/
Lotta på Bråkmakargatan 5 =)

Du glömde ju din maskfobi!!! hahaha!

Kram



PUBLICERAT: 2010-04-22, 17:11:24 | URL: http://www.langangens.se
Carina

Du är den vackraste människa jag vet, både insidan och utsidan. Ser du något annat i spegeln så ser du fel!



Pözz :love:



PUBLICERAT: 2010-04-25, 00:05:26 | URL: http://elladora.blogg.se/



« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P